
بازاریابی عصبی چیست و به چه صورت انجام می شود؟، با استفاده از بازاریابی عصبی، بازاریابها تلاش میکنند با نگاهی دوباره به استراتژی بازاریابی کسب و کار خود، تغییراتی را در روشهای بازاریابی به وجود بیاورند که در نهایت بتوانند تاثیر بیشتری روی مشتریها بگذارند. در واقع هدف بازاریابی عصبی این است که متوجه شود مغز مشتریها چگونه در هنگام خرید تصمیم میگیرد و شیوه بازاریابی مجموعه چه تاثیری روی مشتریها میگذارد. راجر دولی، نویسنده بلاگ بازاریابی عصبی (Neuromarketing) در کتابی تحت عنوان Brainfluence. که در زبان فارسی تحت عنوان «صد ایده برتر» ترجمه شده، صد راه متقاعد کردن افراد را معرفی کرده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه انجام این بازاریابی آشنا کنیم.

فریلنسینگ، کلیک ورکر، طراحی گرافیکی و تصحیح کننده، چهار راه کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد از اینترنت شما را برای انجام فعالیتهای جدید و یادگیری مباحث تازه آماده میکند. پرداختن به این کار در دنیای دیجیتال مارکتینگ یکی از راههای رسیدن به موفقیت است. اگر قصد دارید شما نیز از اینترنت کسب درآمد کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال کنید.

ایده ها و راهکارهایی که با استفاده از آنها می توان از اینترنت کسب درآمد کرد، اگر میخواهید درآمد از طریق اینترنت را تجربه کنید، خوب است که به کارهای مشابه نگاهی بیندازید. روشهای کار، مدل تبلیغات، محبوبیت محصولات و مواردی از این دست را در فعالیتهای دیگر رصد کنید. با این کار میتوانید یک برنامهریزی خوب و چشمانداز مناسب برای آیندهتان طراحی کنید. با ما همراه باشید تا ایده ها و راهکارهایی برای کسب درآمد از اینترنت را به شما آموزش دهیم.

از چه راه ها و روش هایی می توانیم از اینترنت کسب درآمد کنیم؟، چنانچه دوست دارید به حوزه کسب و کار اینترنتی وارد شوید و فعالیت اینترنتی خودتان را با موفقیت انجام دهید، باید صبور باشید. این نوع از کسب و کار نیز مانند دیگر فعالیتها نیازمند صبر و حوصله است. نباید انتظار داشته باشید که در عرض یک ماه به پیشرفت قابل توجه و درآمد بالا برسید. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از روش های کسب درآمد از اینترنت آشنا کنیم.

استراتژی محتوا چیست، چه مزایایی دارد و چرا باید استراتژی محتوا داشته باشیم؟، برای اینکه با تولید محتوا به اهداف کسب و کار خود برسید باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. به این برنامه استراتژی محتوا گفته میشود. با تدوین یک استراتژی محتوا به طور منظم، در زمانهای مناسب، محتوای باکیفیت با موضوع مناسب منتشر خواهد شد و در نهایت به یک نتیجه عالی خواهید رسید. اما چگونه میتوان استراتژی محتوا تنظیم کرد؟ در ادامه مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

چگونه استراتژی محتوا بچینیم؟، تولید محتوا تمام انواع محتوا مانند محتوای متنی، تصویری، ویدئو، اینفوگرافیک، پادکست یا ترکیبی از موارد گفته شده را شامل میشود. در تمامی شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و … میتوان از مزایای بازاریابی محتوایی استفاده کرد. اما برای بازاریابی محتوا، باید استراتژی محتوا داشت. چیدن استراتژی محتوا سخت است. اما از آنجایی که ” چگونه استراتژی محتوا بچینیم” سوال بسیاری از کاربران است در ادامه ۷ گام مهم برای چیدن استراتژی محتوا را توضیح میدهیم. با ما همراه باشید تا به شما نحوه چیدن استراتژی محتوا را آموزش دهیم.