
پست بلاگ چیست و چگونه می توان یک محتوای پست بلاگ جذاب داشت؟، تا به حال به این فکر کردید که چه قدر محتوا در فضای اینترنت وجود دارد؟ طبق برآوردهایی که در سال ۲۰۱۶ انجام شده و به گزارش searchengineland دست کم ۱۳۰ تریلیون صفحه جدید در اینترنت ایجاد شده است. این عدد احتمالا در چهار سال گذشته با رشد چمشگیری هم همراه شده. ممکن است برای شما که در حال خواندن این مطلب هستید و به دنبال تولید محتوای بهتر برای بلاگ میگردید، این آمار ناامیدکننده به نظر برسد. شاید از خود بپرسید که چطور میتوانم انتظار داشته باشم که محتوای من در این اقیانوس بیانتها دیده شود؟

برای استفاده از گوگل منیجر به چه نکات مهمی باید توجه کرد؟، در ادامه نکات مهمی که باید در استفاده از تگ منیجر رعایت کنید را بیان میکنیم. انجام این نکات باعث میشود امکان اشتباه به حداقل برسد. شاید برخی از مواردی که در ادامه گفته شده به نظرتان بسیار ساده و غیرضروری برسد ولی همین نکات ساده تا حد زیادی باعث موفقیت خواهد شد. با ما همراه باشید.

گوگل تگ منیجر چیست و چه مزایایی دارد؟، ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل سایت وجود دارد. دسترسی به این ابزارها همیشه آسان نیست. بخصوص وقتی برای یک سایت باید از چندین ابزار استفاده کنید. برای هر ابزار باید با استفاده از یک سری روشهای خاص، یک کد را به صورت دستی در بخشی از کد سایت وارد کنید. در برخی موارد نیز با اینکه همه مراحل را درست انجام دادهاید دسترسی به درستی ایجاد نمیشود. گوگل تگ منیجر ابزاری است که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. این ابزار به کمک کسانی آمد که از ابزارهای مختلف گوگل استفاده میکنند. به کمک گوگل تگ منیجر شما فقط از یک ابزار استفاده میکنید و ویژگیهای تمامی ابزارها را در دسترس دارید. به علاوه گوگل تگ منیجر امکانات بسیار دیگری نیز در اختیار کاربران قرار داد. در ادامه این ابزار را بیشتر بررسی کرده و کار با آن را آموزش میدهیم پس با ما همراه باشید.

آمیخته بازاریابی خدمات (هفت P بازاریابی خدمات)، آمیخته بازاریابی یک مدل بازاریابی است که به کمک شما میآید تا کسب و کار خود را بهتر بشناسید، مدیریت کنید و سپس به هدف دلخواهتان برسید. بازاریابان خدمات معمولاً از آمیخته بازاریابی توسعه یافته که شامل هفت مورد است استفاده میکنند. چهار مورد از این هفت مورد در مورد بازاریابی سنتی نیز صدق میکند، اما با توجه به پیچیدگیهای بازاریابی خدمات، سه مورد جدید نیز به آنها اضافه شد. با ما همراه باشید تا به بررسی این 7 مورد بپردازیم.

آشنایی با روش "ارسال پست مهمان در وبلاگ های دیگر"، یکی از روش های موثر در بک لینک سازی، نوشتن مطلب به عنوان نویسنده مهمان در سایر وبلاگها هنوز هم یک تاکتیک بسیار مؤثر است. البته در سال 2014 میلادی از گوگل خبر رسید که ایام شکوه و جلال وبلاگ نویسی مهمان به سرآمده، اما این فقط در مورد پستهای بیکیفیت مصداق دارد؛ یعنی همان مطالبی که نویسندههای بینام و نشان با پرداخت مبلغی به صاحب وبلاگ و تنها با هدف درج بک لینک خودشان منتشر میکنند یا هدفشان فقط بهبود سئو است و بس. انتشار چنین پستهایی نقض آشکار قوانین کیفی گوگل مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش بک لینک است.

بازاریابی عصبی بیشتر در چه حوزه هایی کاربرد دارد؟، هدف بازاریابی عصبی شناخت واکنش افراد نسبت به یک برند یا کمپین است. اما واقعیت این است که همه این شیوه از بازاریابی را اخلاقی نمیدانند. یک تحقیق در دانشگاه سکرد هارد آمریکا، با عنوان «بازاریابی عصبی اخلاقی است؟ مصرفکنندگان میگویند هم بله، میگویند خیر» به سوالاتی اساسی درباره این موضوع اشاره کرده است. سوالاتی مانند اینکه:« آیا برندها میتوانند روی تصمیمات خریداران بیش از حد تاثیر بگذارند؟ آیا بازاریابی عصبی تصمیمات ما را دستکاری میکند؟» با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این سبک از بازاریابی بدانید.
- بازاریابی عصبی چیست و به چه صورت انجام می شود؟
- فریلنسینگ، کلیک ورکر، طراحی گرافیکی و تصحیح کننده، چهار راه کسب درآمد از اینترنت
- ایده ها و راهکارهایی که با استفاده از آنها می توان از اینترنت کسب درآمد کرد
- از چه راه ها و روش هایی می توانیم از اینترنت کسب درآمد کنیم؟
- استراتژی محتوا چیست، چه مزایایی دارد و چرا باید استراتژی محتوا داشته باشیم؟